یزدفردا:استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت امام حسین ( ع ) و حضرت ابوالفضل ( ع ) پیامی صادر كرد .
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد ، محمدرضا فلاح زاده در این پیام آورده است : سوم و چهارم شعبان المعظم ، سالروز میلاد موفورالسرور و خجسته ، بزرگ پاسدار دین و آزادگی ، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و پرچمدار دفاع از حریم ولایت ، حضرت اباالفضل العباس ( ع ) به واسطه رشادت ها و جانفشانیهای پاسداران رشید و غیور انقلاب اسلامی و همچنین فداکاری و ایثارگری جانبازان سرافراز و دلاور انقلاب اسلامی به ترتیب به روزهای پاسدار و جانباز نامگذاری شده است .
پاسداران ، رادمردانی با آرمانهای مكتبی ، انسانی و جهان شمول هستندکه در حساس ترین لحظات تاریخ از میان خلق بر می خیزند و همچون دژی مستحکم مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام برمی دارند . نامگذاری سالروز ولادت سالار شهیدان به نام روز پاسدار به این دلیل است كه پاسدار آرمانی بزرگ و مقدس دارد و آن حفاظت و نگهبانی از نظام و حكومتی است كه بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) بر پا شده و داعیه تحقق آن را در جهان امروز دارد و دامنه این آرمان تا زمان حكومت عدل جهانی امام مهدی ( عج ) نیز گسترده است . یاد و خاطره جانفشانی ، رشادت ها و دلیریهای پاسداران و به ویژه سرداران شهید والا مقام در عرصه های جهاد و شهادت هرگز از لوح خاطره ها پاك نمی شود و تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار می ماند . حضرت امام راحل عظیم الشأن (ره ) نیز مکررا در بیانات ارزشمند خود از پاسداران تجلیل کرده و می فرمودند : سپاه پاسداران از متن ملت اسلام جوشش پیدا كردهاند .
جانباز ، سند زنده ایثارگری و ترجمان بی بدیل جانفشانی و فداکاری در راه حفظ ارزشهای اسلام ناب محمدی (ص) است . این بزرگواران که رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ( العالی مدظله ) از آنان به عنوان شهیدان زنده یاد می کنند شیفتگانی هستند که با سلاح ایمان ، عقیده و معنویت ، دست از تمام وابستگیهای زندگی خود شسته ، به ستیز و نبرد با دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلام پرداخته اند . جانبازان ، حافظان وارسته آرمانهای اسلامی هستند و جامعه را از فرو غلطیدن به حضیض اسارت و سرخوردگی می رهانند و به قلل سرافرازی رهنمون می سازند .
پاسداران و جانبازان ، پس از دوران دفاع مقدس در عرصه های مختلف همچون مقابله با ناتوی فرهنگی و جنگ نرم و در عرصه های عمران ، صنعت و آبادانی میهن عزیز اسلامی دست به خلق حماسه های بزرگی زده و با حضور فداکارانه ، فعالانه و خستگی ناپذیر خود ، امنیت ، آسایش و سرافرازی را در میهن عزیز اسلامی برقرار و پابرجا كرده اند .
اینجانب با تبریك اعیاد خجسته ماه پر خیر و برکت شعبان ، روز پاسدار و جانباز را به همه پاسداران و جانبازان گرانقدر تبریك و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام ، با بهره گیری از استراتژی بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی (ره ) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی ) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا